Pagina instellingen

Tekstgrootte

Inloggen
  • Home
  • Onze school
    • Locaties
    • Schooltijden
    • Jaarrooster en jaarkalender
    • Team
    • Schoolgids
    • Schoolveiligheidsplan
    • Academische opleidingsschool
    • Klachtenregeling
    • Privacybeleid en -verklaring
  • Onderwijs
    • Schoolplan
    • Schooljaarplan
    • Leerlingvolgsysteem
    • Zorgroute
    • School Ondersteuning Profiel
  • Ouders
    • Aanmelden
    • Je eerste dag in groep 1
    • Tussen Schoolse Opvang
    • Medezeggenschapsraad
    • Ouderraad
    • Ziekmelden
    • Verlof
  • Rondleiding
  • Contact
  1. Home »
  2. Ouders »
  3. Ouderraad

Stichting Ouderraad De Boomhut

Het Sintfeest, de kerstviering of 't Midzomerfeest... samen een feestelijke activiteit beleven is leuk en het zorgt voor saamhorigheid. En daar zet de OR zich 100% voor in. Tijdens de lessen werken leerlingen en leerkrachten hard. Maar op De Boomhut vinden we het belangrijk dat er ook activiteiten plaatsvinden met een andere samenstelling en doel. Om iets te vieren, zodat we verbinden met elkaar.

Dit doet de OR

De OR is een groep betrokken ouders. Samen met het team organiseren we leuke
activiteiten. De OR wordt daarnaast ondersteund door een groot aantal betrokken
hulpouders. Zonder deze hulp kunnen activiteiten zoals de avondvierdaagse, een goede-doelen-actie of andere extra klussen niet plaatsvinden. De OR verkoopt ook de rode Boomhut t-shirts voor de leerlingen en int bovendien de ouderbijdragen.

Hulp gezocht

Wil jij ook een handje helpen? Fijn! Met 2 locaties en een heleboel plannen kunnen wij wel wat sterke, slimme, vrolijke, handige hulpouders gebruiken. Voeg je bij de ouderraad of meld je aan als hulpouder. Als hulpouder kun je o.a. helpen bij het organiseren van een activiteit.
Vaak sluit je dan aan bij een werkgroep om te helpen bij de organisatie van bijvoorbeeld Sint, Kerst, avondvierdaagse of het midzomerfeest. Je wordt hulpouder op afroep. Als er wat te doen is, ontvang je een uitnodiging. Dat zijn meestal kleine concrete klusjes, zoals het inpakken van cadeaus, het optuigen van de kerstboom of meehelpen bij een borrel.

Dit zijn we

In het schooljaar 2018 - 2019 is de Stichting Ouderraad De Boomhut opgericht. Het bestuur van Stichting de Ouderraad bestaat in 2024 - 2025 uit:

  • Voorzitter: Titus
  • Penningmeester: Marjon
  • Secretaris: Mehtap
  • Ouderraad leden: Marjolein, Marita, Imke, Sharony, Shirly en Mariska
  • Leerkrachten: Chantal en Jessa

Elk schooljaar sluiten ook 1 of 2 leerkrachten aan bij onze OR vergaderingen. Een poster met onze gezichten hangt bij de ingang van beide locaties.

Ouderbijdragen

Er zijn 2 soorten (vrijwillige) ouderbijdragen. De één is een bijdrage voor de hierboven genoemde activiteiten. Als er geld overblijft, dan doneert de OR dit aan de school om een leuke aanschaf te doen. Zo worden er regelmatig nieuwe boeken voor de bibliotheek gekocht, is er een bijdrage gedaan aan Studio De Boomhut of wordt er iets moois voor het schoolplein gekocht. 

De tweede bijdrage die de Ouderraad int, is de bijdrage die noodzakelijk is voor het
schoolreisje of voor het kamp van groep 8. Het innen van de ouderbijdragen gebeurt via automatische incasso. Dit voorkomt fouten en werkt efficiënter. Is jouw kind nieuw op De Boomhut, dan ontvang je van ons een welkomstbrief en machtigingsformulieren voor de ouderbijdragen. De machtigingsformulieren vind je ook hieronder.

Machtigingsformulier ouderbijdrage
Machtigingsformulier schoolreis / schoolkamp

Ouders/verzorgers voor wie de bijdrage een te hoge last is, kunnen een GelrePas aanvragen.

Stukken

Elk jaar legt de Ouderraad verantwoording af over de activiteiten en de besteding van het budget. Dat doen we in een (financieel) jaarverslag. Hieronder vind je de laatste stukken.

Jaarverslag OR 2023-2024
Financieel jaarverslag OR 2023-2024

Contact

Heb je vragen over de OR? Of wil je je aanmelden voor de Ouderraad of als hulpouder? Stuur dan een e-mail naar boomhutOR@gmail.com. Of we spreken elkaar op het schoolplein. Financiële vragen kunnen naar: boomhut.penningmeester.or@gmail.com. 

Vergaderschema 2024-2025

Allen 20.00 uur op de Bernhardlaan.


Vergadering 1: maandag 9 september
Vergadering 2: maandag 13 januari 
Vergadering 3: maandag 10 maart 
Vergadering 4: maandag 14 april 
Vergadering 5: maandag 12 mei 
Vergadering 6: maandag 16 juni

Direct naar

Je kind aanmelden

Je eerste dag in groep 1

Ziekmelden

Locatie Bernhardlaan

Bernhardlaan 10
6824 LE Arnhem
Tel. 026-4433102

Locatie Julianalaan

Julianalaan 1
6824 KG Arnhem
Tel. 026-3701183
info.obsdeboomhut@floresonderwijs.nl

Op de kaart

Volg ons op:

  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools