De Boomhut - Team
Leerkrachten
Het team van De Boomhut bestaat uit ongeveer 30 teamleden.
Het grootste gedeelte van ons staat voor de klas. Het zijn enthousiaste en professionele leerkrachten die iedere dag gedreven met de leerlingen aan het werk zijn. We hebben verschillende expertises in de school, waaronder een rekenspecialist (zij verzorgt onderwijsondersteuning aan verschillende groepjes leerlingen), een taalspecialist, twee gedragsspecialisten en werken we aan meer kennis op het gebied van het jonge kind, woordenschat, rekenen en de inzet van ICT middelen. We werken dit schooljaar met het Muziek Impuls project: klassen hebben zes weken achtereen extra muziek van onze muziekdocent aan de hand van een thema. Tweemaal per week heeft de klas bewegingsonderwijs. Eénmaal wordt dit verzorgd door onze vakleerkracht, de andere bewegingsles wordt door de eigen leerkracht gegeven (wanneer deze een bevoegdheid heeft, anders door een duo collega).
Intern begeleider
Het team wordt ondersteund door de intern begeleider. De intern begeleider kijkt met de leerkrachten mee in de klassen en samen trekken zij op om het onderwijs zo optimaal mogelijk in te richten voor alle leerlingen. Wanneer leren niet als vanzelf gaat, dan bespreken leerkrachten en intern begeleider met elkaar welke interventies nodig zijn. Als vanzelfsprekend worden ouders hierbij betrokken. De intern begeleider heeft daarnaast veelvuldig contact met externe partners, zoals o.a. het samenwerkingsverband PassendWijs.
Conciërge & administratief medewerker
Op De Boomhut werkt een conciërge met de taak om het onderwijs zo goed mogelijk in randvoorwaarden te voorzien. Zijn alle spullen aanwezig op school? Is het veilig in de school? Is het schoon in de school? Het werk van de conciërge is belangrijk. We hebben ook een administratief medewerker met de taak om alle administratie rondom de leerlingen in orde te houden. De administratief medewerker weet echt vanalles over de school en de leerlingen.
Directeur
De directeur is verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en sturing en houdt zich voornamelijk bezig met uitvoering geven aan het onderwijskundig-, personeels-, financieel en materieel beleid. De zorg voor het gebouw, het onderhouden van contacten met ouders, externe partners, de wijk en diverse instanties die betrokken zijn bij de school horen ook bij de taak van de directeur.
Samen met het hele team werken we met leerlingen aan de toekomst van morgen!
De bezetting van het team is als volgt:
1/2A: juf Chantal, ma t/m wo, juf Lotte ma, do, vr
1/2C: meester Tom ma t/m vr
1/2D: juf Jessa, ma t/m vr
1/2E: juf Anja, ma t/m vr
3A: juf Yvonne ma, di, wo juf Sophie do, vr
3B: juf Amanda di t/m vr; juf Sophie ma
4A: juf Laura, ma t/m wo; juf Edith do, vr
4B: meester Stellios, ma t/m vr
5A: juf Edith ma; juf Esther di t/m vr
5B: juf Bianca ma t/m wo; juf Lotte do,vr
6A: juf Carry ma t/m vr
6B: juf Anita di t/m vr; ma juf Lotte
7A: meester Iliad ma t/m wo; juf Maartje wo t/m vr
7B: juf Laetitia, ma t/m wo; meester Bas do, vr
8A: juf Mandy, ma t/m vr.
8B: juf Dewi, ma t/m vr
Intern begeleider/Kwaliteits coördinator: Ilse van Rheenen ma t/m do (alsook interne vertrouwenspersoon voor leerlingen) en Marijke Roos wo.
Conciërge: Frank-Martijn, ma, di, do
Administratie: Marga, di, wo, vr
Vakleerkracht Bewegingsonderwijs: juf Anke, ma, di, vr en Pam Lippmann di, wo
Opleider in de school: Martin Egberts
Directeur: Hessel Luesink, ma t/m vr